Nova stran

Še več verzov, citatov in misli: Verzi

Ljubezenske misli

Ko bi se tudi ljubezen začela kot pravljica, a kaj ko se konča kot grob.

Potrkaj, preden ponovno vstopiš...
morda ti prizor ne bo več všeč...
zato, prosim te, le potrkaj... 

Eno sekundo rabiš da nekoga opaziš..Eno minuto da ga vzljubiš..Eno uro da se zaljubiš..In celo življenje da ga pozabiš...

ljubezen je kot sonce.greje nam dušo in telo.
a kaj ko tega sonca več nebo?
potem srce bo zlomljeno.
globoka rana bo ostala
in duša do neba jokala.
srce brez ljuibezni ne živi ker moja ljubezen si xxx,ti!!! 

boljša kot tisoč besed, je ena sama pomirjujoča 

NA NEBU IGRA TIHA MELODIJA
ZVEZDAM LUNA DIRIGIRA
V OBJEMU JI SLEDIVA
DOKLER S POLJUBOM JE NE PREKINEŠ

Ljubezen je sreča,
sreča je ljubezen.
Če je ta iz srca,
je srce duša
in duša je srce.

V telesu dve bitji, v enem srcu,
ki vztrepetava z radostjo,
kot metulj v cvetočih travah.
Metulj je ljubezen, ki nikoli ne umre,
je pesem ki išče in najde tišino,
brez besed.

V objemu nežnosti valovim, ko ljubezen v srcu prebudim
in topel objem podarim.

Iskrena ljubezen sovraštva, bolečine ne pozna, ne prizadene, ne boli, kot sonce v srcu žari.

Ljubiti samega sebe je začetek dosmrtne romance.

 Ljubezen je slepa, zato se zaljubljenci radi otipavajo.

Ljubezen vsak dan dela čudež močnega slabi, slepega krepi, pametnega poneumlja, neumnega napravi pametnega, povlačuje strast in uničuje razum.

Ljubiti pomeni trpeti, pa vendar ljubimo.

Če ne bi bilo ljubezni, tudi bolečine ne bi bilo.

Vsa veščina v zakonu je, kako preiti iz ljubezni v prijateljstvo, ne da bi
pri tem žrtvovali ljubezen.

"LJUBIM TE" sta besedi dve ki napisat zlahka se ju ne da.Napiše ju lahko le ta,ki ljubezen čuti iz srca.


ljubezen je kor ptica ki leti,
je kot sonce ki me zjutraj prebudi,
je kot cvet ki z jutrom se odpre,
in to je ljubezen,
ki v meni do tebe ne umre!

Ljubezen je edina resnica
vse ostalo je iluzija.

BILA SEM KAKOR ČIST IN TRD KRISTAL,
IN V DIHU TVOJEM SEM SE RAZTOPILA,
BILA SEM GRUDA, KI ŠE NI RODILA,
IN V OBJEMU TVOJEM SEM POGNALA KAL,
ZDAJ VEM, DA LE VETER BEŽEN SI IN VAL, KI V BREGU SE RAZKRAJA, ZDAJ VEM KAJ SO LAHKA IN KAJ TEŽKA KRILA, ZDAJ VEM DA SI VETER KI SE VRNIL BOŠ NAZAJ....

To pismo ti pišem v slovo,
zdaj ko se posljavljaš,
sreče najine ne bo
zato te sedaj pozdravljam,
bodi srečen dragi moj,
nikdar me ne pozabi.
Takšno je slovo s teboj,
če kdaj veselje te bo zapustilo,
ne hodi ga k meni več iskat.
Srce moje te nebo ljubilo,
saj drugo ti sedaj imaš.
Poljubila bi te v slovo,
a tebe ni.
TI ODŠEL SI BREZ SLOVESA

Kdor gleda z očmi, vidi zunanjost.
Kdor gleda s srcem, vidi v srce.
Kdor gleda z ljubeznijo, ne vidi ničesar,je popolnoma slep.

 ZATE BI KRADLA ZVEZDE Z NEBA,ZATE BI ŠLA NA KONEC SVETA.ZATE BI ŽARKE SONCU VZELA,NEŽNO BI TE OBJELA,TE VEČNO RADA IMELA...

Če bi vedela,
Da prideš spomladi.
Bi s poletjem,
pometla na en mah.
Kot gospodinja,
ko briše prah. 

pesem je nekaj najlepšega na svetu
ljubezen nikoli ne mine
ljubezen je moje srce
povej kdo si ne zatiraj se če
veš da srček poskočil ti je
povej da ljubiš me ne taji se

Za ljubezen obstaja samo eno zdravilo - še več ljubezni.

Svetle zvezde mi govore, bleda luna dobro ve, da edino tebe ljubi moje osamljeno srce.

Ljubezen je večno neizpeta poezija čustev in občutkov... 

Če se odločiš, da boš nekomu samo ljubica, ti bo uhajalo življenje...

 Ljubezen ogenj je, ki skrito tli. Neznana rana, ki ne da miru ti. Ugodje, ki svoj bližnji konec čuti. Nemir, ki ponevedoma greni.

Ljubezen je lepa, čudovita, kot zvezda, ki na nebu sveti, vendar je tudi žalostna in velikokrat boleča.

Med ljubimci so le udarci in božanja.

Vsakdo dela napake. Odpuščati jih je dejanje ljubezni. 

Z ljubeznijo je enako kot z drugim razkošjem. Dokler si je ne moreš privoščiti, nimaš do nje nikakršne pravice.

Prva ljubezen je podobna prvemu snegu; redkokdaj obstane.

2 komentarji:

vista 11. marec 2016 ob 12:03  

Te so še lepše: http://www.verzi.si/misli/ljubezenske-misli

Objavite komentar

web site traffic | Verzi | © Citati in Misli

Back to TOP