Nova stran

Še več verzov, citatov in misli: Verzi

Misli o prijateljstvu

Prijateljstvo je kot cvet.
Če ga ne neguješ oveni.

Če nimaš lastnega sijaja,te sijaj drugih ne bo osrečil.

Kadar misliš, da si sam, da te nihče nima rad, da ne čaka te nihče, vedi, da le motiš se. Kadar žalost te mori, solza pade ti v oči, kadar vidiš le temo, vedi, s tabo je nekdo!

To kar išče vsak filozof je narava podarila le delfinu, zmožnost nesebičnega, altruističnega prijateljstva!

PRAVI PRIJATELJ VEDNO POMAGA IN SE NE HVALI, KO ME PREMAGA.
PRAVI PRIJATELJ MI VIDI SRCE IN BREZ OVINKOV RESNICO POVE.
PRIJATELJA NAJTI NI VEDNO LAHKO,
ČE ZANJ SE NE TRUDIŠ GA K TEBI NE BO. 

Ne išči in ne želi si nemogočih reči.

Kdor si želi vrtnice si mora želeti tudi njenih trnov.

Pravi prijatelj je oseba, do katere si upaš biti takšen kot si.

Ljubim življenje-ker je lepo,kljub neizmerni bolečini! Ljubim življenje,ker je čudovito-v ljubezen in bolečino odeto. Ljubim življenje,ker je eno samo! Rada pojem,ker življenje je pesem,rada plešem,¨ker življenje je ples! Oh,življenje,rada te imam!

Samo skozi odprta vrata srca, lahko ponudimo iskreno roko pomoči prijateljstva.

V ozadju vsakega prijateljstva se skriva bajeslovna vloga, resnični, zdravilni pomen odnosa.(Daphne Rose Kingma)

Vzemite si čas za prijatelje, da vam čas ne bo vzel prijateljev. 

NAJBOLJ ZANESLJIVE UTRBE, SO UTRDBE ZGRAJENE NA ISKRENIH PRIJATELJIH,
V SRCIH POŠTENIH, DOBRIH LJUDEH. V TRENUTKU STISKE SE IMAŠ VEDNO KAM ZATEČI.

Pravi prijatelj je tisti, ki ve prav vse o tebi, pa še vedno ostaja tvoj prijatelj.

Prijatelj je tisti kateremu najbolj zaupaš in se velikokrat družiš z njim.

Prijateljstvo je jezik,
ki ga slišijo gluhi
in vidijo slepi!

Ko izgubiš pravega prijatelja ostane
v prostoru praznina v srcu bolečina. 

Srečna sem,ker sem te spoznala,ti si pravo prijateljstvo mi dala. bila z menoj si v smehu,bolečini,tega tvoje srce ne hlini... tako kot se cvet razpre,se najino prijateljstvo rodilo je... ko sem srečna se z mano smejiš.ko se jočem,mi ob strani stojiš.Zato prijateljica draga,hvala; za vsak trenutek,ki mi ga posvetiš.za vsako sekundo.ko z menoj se smejiš,za vsako bolečino,ki jo z menoj deliš!

Prijatelji, so na tisoč načinov spremenili moje omejitve v čudovite prednosti in mi omogočili, da hodim mirna in srečna v senci svojega prikrajšanja,

Ne hodi pred menoj, ne bom ti sledil. Ne hodi za menoj, ne bom te vodil. Hodi ob meni in bodi moj prijatelj. 

Prijatelja imel bi rad a ostal sem sam prosil zdaj bi te da prijatelj postaneš ti ampak če se to izpolnilo nebo nevem še kako povem naj ti da prijateljstva s teboj si res zelo želim.

Prijateljstvo je ljubezen brez kril.

Lahko je umreti za prijatelja,
težko pa je najti prijatelja za katerega je vredno umreti.
Vesela sem, da te poznam. 

Padeš lahko čisto sam, da pa se pobereš, potrebuješ prijateljeve roke.

0 komentarji:

Objavite komentar

web site traffic | Verzi | © Citati in Misli

Back to TOP